Snart

Snart är det verkligen varmt ute och det är dags att ta fram allt som har med sommar att göra. Om bara några dagar kanske jag och Johanna kan strosa runt i våra eleganta jesussandaler som vi inhandlade i mörkare tider. Äntligen.

Ännu ett super vårtecken är att björken utanför mitt rum har slagit ut så nu är hela mitt fönster bara ett stort bladverk. Det är vacker och behagligt. Jag behöver verkligen denna känslan av vår/sommar. Det har redan hunnits med två grillparty men mycket trevliga människor. Tyvärr har jag jobbat varje dag nu i en bra tid så jag har inte rigkit kunnat gå in för party 100%. Men det kommer väl tid till det med.

På onsdag ska jag och Cissi gå till frisören och göra oss blonda igen. Eller i alla fall lite ljusare. Det behövs också för att bättra på sommarkänslan.

.

Kommentarer
Postat av: Student-90

Snyggingar, PUSS

2009-05-07 @ 13:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0