Debaser

I lördags var det Dabaser som stod på schemat och det var kanonkul.

Det började med att jag, Falk och BL grillade här på töjnan. Emma hade tagit med en superstor köttbit som lika bra kunde ha varit Bertil. Tillsammans med lite sallad och svamp  var den i alla fall god. Sen kollade vi såklart på Robinson eftersom det är veckans happening. Till detta tog Falk och jag oerhört glammiga drinkar, emma fick ett glad vatten med en blinkande isbit som jag fått av Sanna för en herrans massa år sen.

Sen tog vi Emmas bil (aka den vita riddaren)  till Mörby där vi hade en miniförfest i bilen. Sen bar det av in till stan. Det blev Debaser den här gången och det var faktiskt jättetrevligt. Det blir definitivt en till runda dit.



Kommentarer
Postat av: holm

snygga tjejer!!!!

2009-05-12 @ 18:25:40
Postat av: Anonym

TJOHOO vilken höjdarkväll de vart alltså. Kanske favorit i repris nästa helg? Haaah vad sägs? Sen ärju inte drinkar och pizza helt fel i helgen. Looovar att ta med mitt sanning och konka spel :P haha!

2009-05-13 @ 21:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0