Planerat in i minsta detalj

Just nu är det bara för mycket! För mycket av allt! Hinner ju inte med att tänka på allt jag ska göra. Gaah! Men med lite hjälp av kalender och planering ska jag nog få allt att gå ihop. Så fort matten är över så kommer jag ha tid att fylla med annat. Stress!

Idag var jag på aktivrehab och fick lite hjälp med nacken och med ryggen. Känns bra nu och ska dit igen på fredag. Snart börjar även slutspelet och det ska bli superkul.

Planering, planering och åter igen planering.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din tid är nu!

Allting fixar sig du har livet framför dig.



mamma Bergh

2009-03-03 @ 15:18:28
Postat av: Mamma Bergh

Din tid är nu!

Allting fixar sig du har livet framför Dig.

2009-03-03 @ 15:19:54
Postat av: Anonym

2009-03-03 @ 15:21:22
Postat av: Emma

Mammor vet då allt, så är det bara! =)

2009-03-03 @ 17:38:44
URL: http://emmaberglundlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0