Bra, bra, bra!


Idag är allt mycket, mycket MYCKET bättre! Tackar min mamma som fick skälla igång mig lite igår. Tack min kära mor!

Idag var det jobb 6-12. Nu börjar det äntligen ljusna på morgnarna och det känns bra, bra BRA! Jobbade med Sara 9-12 och det var som ni kanske  redan listat ut bra, bra BRA! Nu kom jag hem och unnade mig e god lunch sombestod av pasta, creme fraish basilka tomat, oliver och rödlök.
 
Har massa att se fram emot nu. På lördag blir det Bosön, sen på måndagen ska jag bli av med matten och på tisdag blir det en shopping runda med Sara. Då ska jag handla en vårjacka hade jag tänkt mig, Behöver faktiskt en ny och snart är det ju vår! Våren du är välkommen!



Kommentarer
Postat av: mamma Bergth

I Skåne är det vår redan Ha Ha Ha.

2009-03-04 @ 15:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0