Äntligen

Nu är jag äntligen klar med Matte E!!! Så skönt och det bästa är att allt slit gav resultat. Nu kommer jag ha tid till att göra massa roliga saker. Det börjar redan imorgon då jag ska först jobba, sen shoppa med Sara och kanske Emma. Sen har gullungen Sara bjudit in mig på fika. Efter det åker jag till Stockholms universitet som har öppet hus. Ojojoj säger jag bara. Vilken kanondag det kommer bli.

För övrigt så har jag hittat en så himla fin tolkning av Hope&Glory som Måns själv gjort. Mycket bättre än den han har i melodifestivalen. Akustisk gitarr is the shit. Gå in här och kolla om du är sugen http://video.msn.com/?mkt=sv-se.

Bilden kommer ifrån en alldeles ljuvlig sommarkväll i Falköping med alldeles ljuvliga människor. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej lovi!

hur är det med dig?

måns är finfin:)

vilken härlig sommarbild, ser skönt ut med lite värme! ha det så bra kramis!

2009-03-10 @ 18:20:05
Postat av: elin

2009-03-10 @ 18:20:52
URL: http://ellenbollen.webblogg.se/
Postat av: Falköping/M

Ser härligt ut längtar.

2009-03-12 @ 10:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0