Student nr 1 Therese


Igår begav jag mig till Hallunda för att se när Therese skulle ta studenten. Therese och jag har ju kännt varandra sen 6 års så det var väldigt kul att få se henne ta studenten. Vädret var inte så trevligt utan delade mest ut kyla och regn. Trots det så kämpade hon tappert i sin superfina studentklänning och bara ben. Hon fick dock låna en sjal som höll henne lite varm. Du var så fin Therese! Efteråt blev det lite fika med familjen Siöström och kompisen Lisa i Hallunda centrum medan studenten var på äventyr och åkte flak.

Senare blev det middag inne i Gamla Stan och det var en jättebra avslutning på en fin dag, trots regnet.

Imorgon åker jag ner till Falköping för då är det dags för fler studenter att examinera :)

Kommentarer
Postat av: tora

heeej!

jag är apledsen för att jag inte kan vara med på reunion..men vi måste ju ses nu i sommar då jag är ute i skärgården u know..

kram och hälsa falköping ;)

2009-06-03 @ 16:14:15
URL: http://toramaja.blogg.se/tora
Postat av: tora igen

jo jag är där, fast jag jobbarjobbarjobbar hela dan 8-17..kommer att jobba en hel del nu i sommar..kan du inte skriva när du är i sollentuna i sommar, du ska väl vara en del hemmahemma förstår jag..

kram!

2009-06-04 @ 08:02:38
URL: http://toramaja.blogg.se/tora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0