You set my soul alive

Härlig träning igår och underbar fika! Blev en liten promenad för mig och Falk sen hem till Töjnan, skönt! Vi diskuterade om att promenera fortfarande påverkade oss? I tidningar står det alltid att gå är något man ska göra lite då och då, inte bara sitta och dega. Men om man redan rör sig mer än vad som är normalt...påverkar verkligen en promenad oss då? Det hade ju varit underbart att man fick lite träning av att gå eftersom det typ är det ända jag gör på jobbet.

Idag blir inte riktigt som planerat, blev inringd på Maxi och ska jobba kvällsskift. Ska faktiskt bli kul dock är jag på hälsa vilket gör att man inte blir så social. Men lugn Emma jag har hunnit läsa en bra bit...blir nog klar tills fredagsträningen i alla fall. Måste ju komma ifatt dig snart din bokmal!

Kommentarer
Postat av: karin

Taggataggatagga!

Saknar er era 08or ;D

2009-01-21 @ 14:05:11
URL: http://karinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0