I wrap you in my arms

Min första lediga dag på riktigt länge, skönt!
Fast jag har ändå mycket att stå i idag, mycket som jag vill hinna med.
Sjäklart kommer ju städning och tvättning längst ner på listan men det är ju alltid ett alternativ.

I tisdags kom pappa upp och hälsade på och det var väldans trevligt. Det var ju ett tag sen man såg varandra. Men det blev ju ingen lång och mysig frukost som vi hade tänkt oss utan istället så gick Fröken Bergh upp i ottan och cyklade till jobbet 05.30. Underbart! Var helt slut på jobbet eftersom pappa och jag var uppe senare än klockan 10:00 då jag brukar gå och lägga mig när jag jobbar tidigt. Detta var Ossman snabb med att kommentera.

Let me Sign
/ Bergh

Kommentarer
Postat av: Emma

Heeej!



Ja längtar till lördag kväll. Vi ska gå vampire on all their asses =P



Nej men de kommer bli awesome!



Puss!

2009-01-29 @ 11:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0