Snabbköps kassörskan...och Glenn

I torsdags fick jag och Ellinor göra debut i kassan på Maxi. Man kände sig lite borta när man för en gångs skull lämnade lagret och gångarnas mörka tillvaro och fick sitta i ljus och träffa människor. Det var skitkul. Dock var det lite stressigt...men jag antar att rutinen kommer med tiden som med allt annat. Vi var i alla fall grymma.

Igår, fredag, var en riktigt trevligt dag. Började med ett fortsatt fysikplugg, jag som trodde att jag var klar men ack nej. Sen bar det faktiskt av till Edsberg för att träffa Jacobsson. Hon hade frågat om jag ville vara hennes sidekick när hon skulle träna 17 stycken 12 åringar i volleyboll. Vi planerade träningen och sen gick vi till Ica där vi fick tag i Karins Lasange och Jacobs kycklingrätt.

Träningen gick bra, men min fråga var bara, var jag s¨när jag var tretton? Eller kommer man bara inte ihåg hur det var i den där jobbiga åldern i 7:an. I alla fall gick träningen bra. De verkade lite glada i alla fall.

Sen blev det två timmars väntan i hallen med mycket fredagssnack...Glenn kom med i gänget och vi gillarT

Kommentarer
Postat av: Andrea

Glenn, Glenn, Glenn är vår vän.. Glenn, Glenn, Glenn är vår vän.. Glenn är vår bästa kompis!

2008-09-20 @ 17:45:32
Postat av: ellen

åh saknar lovisa!

vi får festa till det i klevas lägenhet i framtiden nån gång allihopa :D

2008-09-21 @ 22:31:14
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0