Fix you

I onsdags var jag hos David i södertälje. Familjen Elfving hade skaffat en liten kattunge som var väldigt söt. Jag gillar inte ens katter  så mycket men så klart blev jag sådär äckligt förtjust i den och pratade med ljus röst och allt. Men det kunde inte hjälpas, för den var ju så söt och så himla mysig.

För att kompencera lite blev det en promenad med Jeppeboy (hund) som återigen attackerade vattnet. Han behövde ju också lite uppmärksamhet eftersom vi bara lekte med katten hela tiden.

Som avslutning på dagen blev det först Indiana Jones 4 och sedan Narna 2. Me like Narnia. Dock var den inte lika bra som första filmen och Sara Lindberg jag var besviken eftersom du lovat mig att prins caspian skulle vara skitsnygg. Asslan var nästan snyggare.

När jag skulle åka hem så var såklart pendeln försenat! Kul att man kan bli "vän" med någon bara för att man har samma problem. Jag satt nämligen och vänta tåget med en annan brud, efter ett tag började vi snacka lite om hur jobbigt det var att tåget var 17 minuter försenat. Det gick till och med så långt att jag fick ett litet vänligt hejdå när hon senare hoppade av tåget. Aldrig sett människan och vi hade inget gemensamt förrutom ett försenat tåg.

För övrigt har jag blivit kär i Coldplay...äntligen

Kommentarer
Postat av: sararöööd

HAHA asslan!! vad säger du kvinna?? :O

2008-09-27 @ 20:40:12
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: Alina

söt katt! :)

2008-09-27 @ 20:45:18
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0