Falk&Bergh

Ja det var ett tag sen man skrev och mycket har hänt!

Har äntligen flyttat in i min underbara lägenhet tillsammans med Johanna. Vi har gjort den så himla fin och jag är jättenöjd! Men det var inte så lätt eftersom de som bott här innan inte hade flyttat ut sina saker och definitivt inte städat efter sig. Dubbelt så jobbigt arbete men det är skönt att ha det gjort.

Förrförra söndagen var det söndagsmiddag hos Emilie i laget, det bjöds på spagetthi i köttfärssås som smakade förträffligt. Hemvägen blev desto jobbigare eftersom man aldrig kan lite på dessa Sollentuna bussar. Men hem kom vi i alla fall.

I fredags gjorde jag mitt första inhopp som sjukvikarie på en förskola. Så himla roligt att jobba med barn, men eftersom jag inte är utbildad barnskötare är ju timlönen ingenting i jämförelse med mitt sommar jobb, men det var ju väldans kul.

i lördags gjorde jag Falk och Andréa Stockholm osäkert. Vi lyckades trixa in oss på ett 23+ ställe. Man kände super ung och som en riktig lammis. Men vi dansade loss och hade super kul. Kom hem till Andréa vi 03.30 sen väntade bara min och Falks lilla cykeltur...hemma vid 04.00 underbart!

En annan sak som också har hänt är att jag äntligen har fått jobb :D Det blev golvarbetare på Ica Maxi. Det känns helt okej eftersom jag har 100% OB vilket är så jäkla välkommet i min ekonomi. Men det bästa är nog att både Ellinor och Sara också jobbar där. Så där kommer man springa runt i affären och heja på dem lite då och då. underbart. Så då har äntligen livet gått min väg och jag har både jobb och bostad här uppe i Sollentuna.


Johanna är bäst och vi är bäst på att göra mat
allt är bara bäst!

Kommentarer
Postat av: ellen

gött mos! golvarbete verkar flummigt. i alla fall av vad jag sett under min städkarriär. haha. hade bäst!

2008-09-02 @ 17:46:10
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Siri

nice! får allt ta och hälsa på dig någon dag! :P

2008-09-02 @ 19:07:29
Postat av: Lennie

Lycka till nu båda två! jag ska hålle en tumme för er (förutom på två matcher)och jag hoppas att det går riktigt bra för er. Och ni vet en gång Svedala spelare alltid.. Stor kram på er! Ps hälsa Kungen!

2008-09-03 @ 22:20:14
Postat av: Lovisa

Tack Lennie :)

2008-09-04 @ 14:29:51
Postat av: Fotograf Jack

din blogg är sjukt bra !

2008-09-04 @ 14:37:22
URL: http://fotografjack.blogg.se/
Postat av: tora

verkar ju gå superbra, snart kommer jag hehe..

2008-09-04 @ 20:10:28
Postat av: stinis

så glad för din skull :) har du kollat upp angående julen där? miss you :(

2008-09-05 @ 16:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0