morgonträning

Har precis kommit hem ifrån morgonträningen i Sumpan. Idag var det bara jag, SaraRöd och Emily. Det gick bra och det är så jäkla gött att bara få koncentrera sig på sig själv. Ibland behövs det ska ni veta. Både David och Johan var där så det var gott om coachning.

Men det mest otrolig var nu på vägen hem. Har klagat mycket på buss/tåg den senaste tiden med idag var den fasen älskvärd. Gick från hallen upp till bussen. Kollade på busstabellen där detn stod att den skulle gå 10.55..tittade på klockan som visade 10.55...tittade bakom mig samtidigt som bussen sakta gled in :) Lovely. Exakt samma sak vid tåget. Har nog aldrig hänt förutom. Bara för att jag kom hem lite tidigare belönade jag SL trafiken genom att ge mig själv mat. Det blev nudlar och oliver.

Ikväll är det träning igen och vår första amerikan ska komma, men innan dess min underbara soulmate fysiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0