Bellman med Siöström

Igår var det återigen dags för  fika med barndomskompisen Therese. Alltid lika trevligt. För er som inte vet så har jag och Therese gått 1-9 tillsammans och våra små fikor blir till små reuinons varje gång, lovely. Det blev som vanligt möte i spottkoppen och sedan ut i city.

Fikan blev på Bellman som hade 5 kr i kortavgift...ta med kontanten ffs! Men gott var det, satt nog och slicka i mig min biskvi i 20 minuter. Therese som nästan är beroende av kaffe och cigaretter körde en cappuchino. Efter fikan blev det lite ögonshopping för ingen av oss har råd att köpa något. Blev även ett besök till butrix där jag träffade min och Johan Glans favorit Chewbacca!!!! Skulle nog kunna tänka mig att va honom på en maskerad.

http://www.youtube.com/watch?v=gpxJhpofAPE
Love this one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0