they shine for you


Gaah! Nu är jag rent tankemässigt utmattad. Har hållt på med min fysiken sendan klockan 10.00 (från och till) och nu vill jag inte mer. Dock kommer jag i alla fall sitta till Johannis kommer hem för min enorma disciplin sitter ju i ryggraden. Pluggar ju fysik B på distans och det tar sin lilla tid. Tur man har Holm som läser samma kurs samtidigt som mig fast i skolan.

Pratade lite med Calle igår, det var ju ett tag sen. Men det var trevligt att återigen få höra hans mummlande. Och vi kom överrens att han inte hade klarat av distans eftersom hans "arbetsmoral" inte är den samma som min i vissa fall. Men han klarar ju sig i alla fall den jäkeln.

Igår var det lite Kick Off för oss ny anställda på Ica Maxi. Det var faktiskt över förväntan. Vi fick inbankat i ryggrader Ica Maxis 6 värderingar.

1. ärlighet
2. glädje
3. ansvar
4. effektivitet
5. ordning
6. hjälpsamhet

Lev dem, gör dem och lär dem!
Det är inte lätt att vara Maxi arbetare.


Kommentarer
Postat av: sararöd.

haha det öär inte lätt, men vi älskar det! lyck till med taco idag! pusspuss

2008-10-17 @ 09:12:08
URL: http://welko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0