Svenska Cupen

Det har varit en fullspäckad helg här uppe i Sollentuna. Det har varit svenska cupen både lördag och söndag, som man dessutom ska ha kunnat kunna kombinera med fysik och hela den sociala biten!

I lördags var det dags för semifinal emot Göteborg. Det gick riktigt bra och efter ett segt och jämt första sett kunde vi sedan vinna med 3-0. Kändes jäkligt bra och vi börjar få igång spelet riktigt bra. Andréa blev utsedd till bästa spelare och fick fin fina blommor.

På kvällen blev det fysikplugg för min del, Holmen gjorde mig sällskap och hjälpte mig lite. Hon är go hon =) Min egen lilla lärare eftersom det inte alltid är så lätt. Efter ett tag anslöt vi oss till Johanna och Andréa som satt och kollade på Tv. Det blev en mysig kväll med mysiga flickor =) Me like! Det blev lite stjärnor på is och även lite dansbandskampen. Ja höstens tv program ligger ju på en nivå av sig själv. Men man blir glad i alla fall!

Idag söndag var det då dags för en rolig final. Vi började hela dagen med en välbehövlig morgonträning så man fick igång benen lite. Sen satt vi och kolla på matchen om bronset mellan Norsjö och Göteborg. Vi hade det lite extra lyxigt idag eftersom vi fick resturang mat av klubben. Det blev lite currykyckling med ris, mumma. Sen tog vi en lång höstpromenad i parken innan vi återigen attackerade hallen för att värma upp och ladda för själva finalen :)

 Första settet i finalen var riktigt spännande men vi lyckades tillslut vinna med 30-28. Det satt långt inne men väl efter det så rullade det på bra! Det gick t.o.m så bra så vi vann hela matchen med 3-0. bra bra bra! Hela laget var så himla bra och alla byten gick som smort. Jag gillar mitt lag!

Lite bonus blev att jag blev utsedd till bäste spelare vilket var en lite överraskning, men jag tackar och tar emot och ställer blommorna på köksbordet. Ikväll ska Falken och jag lyxa till med en lite finare middag (vi har ju lite att välja på så att säga)
    


Kommentarer
Postat av: Support

Grattis ni är bäst!

2008-10-19 @ 19:02:51
Postat av: anonym. tihihi

jag gillar dig!

2008-10-19 @ 22:47:39
URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: karin

Grattis och Grattis! Fan va kul! :)

Hoppas allt är bra där borta! Det är tomt utan er här nere! <3

2008-10-21 @ 20:04:34
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: fysik in my <3

gosh! alltid lika snygg på bild!! ;)

2008-11-05 @ 23:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0