solsken i mitt rum

Återigen är det måndag. För många innebär detta en ny vecka med jobb ochg slit. Själv känns det lite mer som vilken dag som helst. Det har blivit en liten sommarlovskänsla över mig. Ni vet när man inte längre har koll på vilken dag det är eller vilken vecka. Eftersom jag inte jobbar så regelbundet utan olika dagar varje vecka så kunde detta nästan lika bra kunna vara en lördag...lovely.

Ja som sagt så var mamma här i helgen. Det var en mysig helg och vi hann med rätt mycket. Började med ett möte inne på T-centralen. Sen begav vi oss ut i Stockholmcity och shoppade. Det blev lite smått och gott som kommer göra mig redo för hösten =) Tack mamma. Älskar min nya kappa och min nya härliga kofta.

Senare blev det film, Into the wild, verkligen kanonbra men fruktansvärt sorglig. Dessutom bara för att man ska gilla den lite mer är det verklighetsbaserad vilket gör att man tycker den är ännu mer sorglig. Se den! Dock ska jag varna känsliga tittare (som mig själv) för både älg och björn.

Efter det blev det fruktsallad och stjärnor på is. Det var ju faktiskt väldigt roligt att se Lars Frölander åka utanför sarjen. Dock skadade han ju handen vilket kanske inte var så bra, men det roligaste var nog att det dagen efter stod "Lars togs om hans av ambulansmän"...han behövde ju bara ett plåster. Men men allt för att göra rubriker.


 

Det var en bra helg med en bra mamma.
Det bästa av allt är att man får se henne igen om tre veckor + en liten pappa som man inte har sett på ett tag.
Det är ju nämligen dags för seriestart!!!

Kommentarer
Postat av: Dave

Stjärnor på is kan ju diskuteras, fattar inte hur man kan låta carolina gynning få vara delaktig i att hålla ett program.

Into the wild är bra :)

sötpotatis säger jag bara!

2008-10-06 @ 16:09:50
Postat av: Siri

Jag sag en alg (med prickar pa ;P) forra veckan, jag holl pa att svimma! Satans vad stora de ar nar man kommer pa en liten cykel (och den vagrade inte bara flytta pa sig, utan skulle skramma mig annu mer genom att jogga mot mig :S) Borjar forsta hur du kanner for de dar djuren :P

Kramar!

2008-10-08 @ 18:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0