Let´s dance

Onsdags var en bra, bra, bra dag. Började med att klockan ringde 04.55. Dags att göra sig redo för en härlig och underbart kort dag på maxi. Elli jobbade också vilket gjorde det hela lite roligare. Tiden var 6-11...kan det bli bättre. När man kom hem hade inte dagen förflytit längre än om jag inte jobbat, då hade jag säkert sovit fortfarande.

Med hela dagen framför mig och ingen träning på kvällen blev det en lång dag. Det blev lite plugg och lite chill. Men för att ha något att se fram emot hade det bokats in en danskurs klockan 20.00.

De tappra och enormt smidiga var jag själv, Andréa och Ellinor. Det var en timme fylld med go musik och ett jäkla tempo. Det första dansläraren frågar var om det gick bra att några filmade danskursen för de hade det i något skolarbete. Toppen! Men det gick faktiskt väldigt bra. Eller det kändes i alla fall väldigt bra, som tur var fanns det inga speglar där så man kunde se sina enormt oheta rörelser. De lämnade vi åt fantasin.

Det var en bra dag så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0