All night long

Ja, internet fungerar såklart inte hemma så återigen har jag fått bege mig till biblioteket, fick nog idag efter tre dagars bdb och facebook törst. Men nu är jag här och uppdaterar mig lite.

Vad har hänt den senaste tiden då? Jo jag kämpar såklart på med min eviga fysik. Har ungeför gjort halva kurrsen nu och det går som smort. Ska bli så jäkla skönt när den är över och jag får slappa lika mycket som Sara och Elli :P Kanske till och med kan slappa tillsammans för en gång skull. Dessutom har jag hela januari ledigt innan jag börjar med Matte E, mumma!

Jobbet flyter på bra. Det är ju löning nu i helgen (klirr i kassan) och Ica Maxi är fullproppat med varor som bara väntar för att bli uppplockade av varsamma händer. Därför så var det 10 tappra maxiarbetare som natten till idag 20.00-06.00 jobbade all night long! Elli och jag var burkompanjoner och det gick som smort. Hela kvällen började med att Tommy (50kg) som varit uppe sen 05.00 skulle tyygndlyfta två chiqutia bananlådor, lovely.

Under natten som gick blev det mycket, "redbull" (euroshopper såklart), musik som dunka, skratt, trötta ben/ögon ... Elli och jag bestämde att det var så nära en utekväll vi kommer fram tills personalfesten och nyår. Så vi följde med partykänslan och packade upp som vi aldrig gjort förr. 20 burar...och det mina damer och herrar är inte fy skam!

Det bästa av allt var att jag efter en lång mysigt maxinatt skulle till napprapaten 08.30 för mitt fin fina nackspärr.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Tja snygging! Jag har utmanat dig på en grej, så spana in min blogg så hoppas jag du antar utmnaingen!! Puss

2008-10-24 @ 16:28:23
URL: http://andreajacobsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du glömde flöjten! ahaha

2008-10-25 @ 21:50:51
URL: http://welko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0