Happyface

Idag är det fredag, gött! Jag försöker inbilla mig att fredagen fortfarande är det bästa dagen på veckan precis som det var i skolan, helgen väntade och ingen skola på två dagar! Men eftersom jag inte längre följer veckoschema mån-fre utan jobbar lite när jag känner för det så kan man ju säga att jag kan ha fredag precis när jag vill...och det mina vänner är riktigt gött!

Idag är jag ledig från Maxi och jag har lite plugg att göra. Men nu har jag varit duktig i 2 timmar så nu blir det en liten paus (3 timmar) men tv, mat och jordgubbssnären från finlands båten. Det är rent utsagt chill. Men jag vet att jag kommer bli superstressad nästa vecka så varför inte passa på att ta det lungt nu?

Känner mig så där spralligt glad innuti. Kan kanske bero på lite saker som händer runr omkring. Mackan kommer idag och Johanna är glad över det...då blir jag glad. Vi spelade match i onsdags över elverket och vi vann...det gör mig glad. Mamma och Pappa kommer på söndag och det gör mig verkligen jätteglad.

Dessutom det som kanske gör mig mest glad just nu är att Malin ska komma upp och hälsa på mig om 2½ veckor. Det var längesen jag såg henne och jag saknar henne. Hade varit rätt tufft att jobba i köket i sommras om inte hon var där...för övrigt är hon bara så jäkla bra som man bara kan bli. Puss på dig Malin!



Några av de härliga brudarna i Sollentuna efter segern i onsdags. Sorry Emma men om man inte är med på att det är fotodags får man skylla sig själv. Alla andra verkar ju ha förstått :P


Kommentarer
Postat av: Cissi

hahah, är det inte precis sådär EmmaH är? aldrig riktigt med? :P ses sen katten!

2008-11-07 @ 17:21:46
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo men för att göra en kort historia lång så vill jag att alla bara ska veta att detta är den nyaste poosen, elr ja, så stavas det väl antar jag, hur som helst är jag visst med, aldeles otroligt med! sådeså mina kära vänner!! ;)

2008-11-08 @ 00:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0