Bra dag

Det har varit en bra bra bra dag!
Vaknade 9.00 och drog mig ett bra tag. Sen fram tills klockan 13.00 blev det städning, tvättning, mat shopping och bakning. Tror fasen bara att det är vi tjejer som blir sugna på att baka...eller? Jag var i alla fall det så det blev brownies och kokostoppar.

Bjöd över Andréa på fika och en liten snacke stund. Det är alltid kul med lite Harplingebesök!

När Johanna kom hem från en hel dag på dagis hände mer bra saker! Jag hade nämligen fått ett brev där det stod: under hösten deltog du i en marknadsundersökning på Sollentuna Centrum. Du är en av vinnarna till 2 st biobiljetter på SF.

Så himl kul för jag minns att jag satt i Sollentuna centrum i september och såg lappar angående denna undersökning. Tänkte att det kan ju inte vara någon som gör den...bara för de ska jag göra det! Jag tackar och tar emot två biobiljetter  så här två månader efter :)


Lite ego bilder bara för att mitt hår börjar bli långt!


Kommentarer
Postat av: Toramaja

Hejdu!

ja..nu flyttas det igen, helt galet är det...

annars är allt bra, jobbar som personig assisten samt försöker få MVG i fysik a o engelska b...

var i Cambridge för två veckor sedan och lärde mig språket lite bätter, skojjigskojjigt :)

hur är det sj?

2008-11-19 @ 14:34:59
URL: http://toramaja.blogg.se/
Postat av: Mimmie

OJJJ!!! vilket långt hår du ahr fått!!! =)

2008-11-19 @ 17:07:43
URL: http://mgorrel.blogg.se/
Postat av: Andréa

Ja, det var då bra mysigt igår :) Men jag kommer ju från Harplinge, inte Harpinge, hihi!

2008-11-19 @ 18:52:55
URL: http://andreajacobsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

luoi luoi vi vet ju alla att du snart kommer tröttna på ditt långa hår och klippa det kort. men grattis till dej ändå

2008-11-20 @ 08:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0