Trött?

Idag har vi lovdag, härligt! Många kanske även behöver det eftersom de utsatte sig för backahävets stora påfrestningar igår. Själv var man bara och tittade eftersom inte min klass ställde upp. Men det hela går ut på att så många som möjligt ifrån klassen ska dricka upp 48 öl tillsammans. Och det var rätt kul när det bara var typ 6 stycken som ställde upp i vissa klasser. Det tog sin lilla tid, men kul var det i alla fall!

Eftersom vi då har lovdag fick vi valfri träning, Ida och jag bestämde oss för att ta en lite jogging tur på morgonen. SKönt tänkte jag....då startar dagen tidigt och man kommer hinna med en massa. Efter 8 km kan jag ju säga att rumpan på både mig och Ida var i panik och krampade hela vägen upp i trapphuset. Det fick bli lite gumpmassage! Mys.

Sen somna jag på golvet, sen i soffan, sen i badet och tillslut i min säng. Snack om att jag är trött. Men nu måste jag allt ta och vakna....men inga mer joggingturer för min del!

Adios Amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0