Studentfest

Äntligen lite party party som hade tema student! Gött!
Kvällen började med en supermysig klassförfest hos Adam. Nv3a är ju bara för bra och om man tänker efter så har vi gått igenom rätt mycket tillsammans. Massa roliga minnen diskuterades. Underbart!

Sen drog vi ner till Falköpings hetaste inneställe Plantis. Det skulle vara karaoke och så fort jag kom in i parken hörde jag Fröken SKoog klara stämma eka. Det blev ju bara till att springa in så fort det bara gick. Synd bara att alla inte gick in...Siri var tog du vägen om jag får fråga! Kan ju inte precis säga att det var smockat...men folket som var där var riktigt härligt. Kan det bli bättre?

Precis när jag hade bestämt mig för att fatta micken och sjunga lite karaoke tar ju Empi och välter den stackars karaokemannens fina högtalare. Fy! Så adjöss med den planen. ( Bäst det kanske )

Efter en lång natt blev det så klart en pizza på Valentino. Standard.
Tack för en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: ellen

det var en najs kväll det !

2008-05-17 @ 15:09:26
URL: http://sittstill.blogg.se
Postat av: Cissi

hahaha, ja JÖSSES!

2008-05-17 @ 17:27:24
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: sara röd

puss på en bra kväll!

2008-05-17 @ 23:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0