Stockholm

Ja i helgen var det dags att styra kosan uppåt i landet och inta huvudstaden. Härligt!
Det började med en tågresa med Idahoe, som inte startade allt för bra. Min tågbiljett var för fel dag, så den gällde inte. Men efter lite snabba kontaker och en snäll konduktör löste det sig.
Det var en mysig och svettig resa upp, fy fanken. Men efter 3½ timmars resa insåg Ida och jag att det fanns gardiner som man kunde dra för vilket var  gjorde allt väldigt behagligt.
Hela helgen spenderades hos fröken Skoog. Mysigt värre! Tillslut blev vi de fem tappra som skulle umgås hela helgen: Cissi, Sara, Ida, Elli och jag förståss
På kvällen blev det grillad kyckling pomac och mängder av skratt. Underbart!
Och för första gången i mitt liv sov jag i en vattensäng, ljudet av klunkande vatten gjorde mig kissignödig!



Dag 2 blev det ett besök hos Sollentuna ute på Bosön. Kan ju bara säga att det var en väldigt stressig morgon med lite små olyckor, men det fixade sig. Vi kom fram och det var ju de som var meningen.
Efter en halvdag med volleyboll var det dags att åka hem igen, men självklart fastnade vi fem ungdomar i en äcklig bilkö. Lovely!
Kvällen spenderades sedan inne i Stockholm där Lurre och Albin joina. Jag tror jag är kär i gamla stan!



Dag 3 blev det istället besök hos Elverket. Gick även bra där och det var mycket trevligt. Nu kommer man bara till det svåra beslutet...vilken jäkla klubb ska man gå till? Ska provspela hos Svedala nästa helg också, så man har lte att tänka på. Men man ska nog komma under funn med det till slut.

Lite bilder för det intresserade!

Kommentarer
Postat av: Cissi

hahah, sån jävla bäst helg! :D

2008-05-13 @ 13:31:57
URL: http://cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0