Sömn tack...


image48
Eftersom mina persienner har lagt av och vägrar hålla mitt rum mörkt vaknar jag varje morgon utav solens strålar. Underbart tänker ni, men det är inte så mysigt när man egentligen har sovmorgon till klockan 11.00. Då vill man bara sova ostört!

Därför har jag fått ta till drastiska åtgärder...tackar Ida för min nya sömnutstyrsel!

Idag hade vi en underbar utomhusträning med 89/90.
Träningen bestod av beach, solning och ett varv på slingan
UNDERBART
Ibland känns det som om sol och härligt sällskap är det bästa som finns! 

 

Kommentarer
Postat av: empi

jag tycker att det borde stå "this bitch is sleeping" istället för wake me up? höhöhö

2008-05-07 @ 20:07:12
Postat av: någon som har varit rödhårig!

du är det bästa som finns! pussgurka på dig!

2008-05-08 @ 01:53:37
URL: http://kommersnart.blogg.se
Postat av: Cissi

haha, najs! och SMGULD IT IS! ;D

2008-05-08 @ 14:29:51
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0