Solsken

image46Vilken underbar dag! Solen skiner alltid i Malmö...

Dagen började att man åter igen testade student/bal-klänningen, asså det går ju inte bara att låta bli. Är kär i min studentklänning, men eftersom den är köpt på MQ får vi hoppas att inte allt för många dyker upp i den. Men har seriöst börjat fundera på att sluta biffa armarna fram tills studenten, man ser ju mer eller mindre ut som en vulgär man som tryckt ner sig i en klänning (hope not) Men vi får väl hoppas att bicepsen uppskattas av någon!

Dagen fortsattes med en runda i min älskade stad med Mami. Solen sken på hela gågatan och det var underbart. Införskaffade två par skor (går ju inte att låta bli)
man måste ju ha något att gå i. Det blev även en mysig fika. Är det vara jag men fy fan vaf dyrt det är på expresso house, är ju nästan krimenellt att betala 100 kr för fika för två!

Imorgon bär det av tíll FKP igen, mys :)

Kommentarer
Postat av: ellen

hellre lite biffarmar än hängfläsk som på en flygekorre!
sen tycker inte jag att dina armar ser ut som mansarmar ändå :)

2008-05-05 @ 13:56:21
URL: http://sittstillblogg.se
Postat av: erika

hallihallåja

2008-05-05 @ 20:16:55
URL: http://erikatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0