Skräck

Det är så jäkla äckligt men det är sant...21:an har fått en mindre musinvation.
Igår klämde David en mus till döds mellan hans säng och nattduksbord, Igår såg Albin en mus i deras kök, i tisdags såg Lisa en mus på hennes hatthylla och nu för fem minuter sedan såg Ida och Sara en mus i trappuppgången. Fy Fan vad äckling. Om det ä rnågra djur jag är rädda för så är det älgar, möss och råttor.
Mår illa av bara tanken, och visst vissa säger att möss är söta och att de är 100 gånger räddare för dig än vad du är för dem....men det skitsnacket går jag inte på.

Ser jag en mus skriker jag, springer jag och förhoppningsvid överlever jag denna psykiska chock.
Kommer drömma om möss i natt. Kommer få för mig att de är inne på mitt rum.
Får nog köpa en musfälla

image120

Kommentarer
Postat av: saraa

haha lovi då!

2008-05-18 @ 08:43:36
Postat av: ellen

köp en kung fu-katt

2008-05-18 @ 12:40:14
URL: http://sittstill.blogg.se
Postat av: siri

haha vad söt du är på älgbilden

2008-05-19 @ 19:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0