Sista av allt...

Som jag har berättat innan har volleybollhuset haft ett litet problem med möss. Igår kväll gick några killar ut på musjakt och hittade värsta musboet nere i 21:ans gångar. Totalt dödades 34 möss den kvällen. Nu kan jag sova nästan lungt om natten igen...skönt.

Andra saker som har hänt är att Issa Pissa har gått och blivit stor och tagit körkort. Ett stort grattis till henne! För övrigt kommer detta bli en toppenvecka. Party, hajk och tältning. Det kommer bli jobbigt att ha den sista träningen med think pink ever! Hur ska det gå? Sara och jag har lovat varandra att avsluta träningen med ett språl! Det ska vara det sista vi gör. Bestämt! Men om jag tänker efter så kommer det ju vara det sista av allt...sista skodagen, sista träningen, sista provet, sista tisdagen i skolan...jag allt.

Läskigt snabbt har tiden gått och nu om en drygt en vecka är det slut. Jag har till och med lärt mig studentsången utantill! Fy fan vad jag kommer sakna er brudar.


Kommentarer
Postat av: Rosa

i looooooove yoooou! THINK PINK 4 EVER! it never dies.

2008-05-28 @ 14:51:38
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Anonym

uhuh, hur ska jag klara mig? :O går inte! love ya biatch forever.

motherfucks in stockholm maybe! :)

2008-05-28 @ 19:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0