Mus i mitt hus

Ja ni som har följt min blogg någerlunda har ju förstått att vi har haft lite problem med möss här i volleybollhuset. Men även om det har hittats bon och möss har dödats och setts nästan varje dag har jag dock aldirg sett någon...fram tills inatt!

Kom glad i hågen hem efter grillfesten och låser upp min lilla dörr. Tar ett steg in...kollar på golvet och ser att en jäkla mus springer in under min säng....panik! Tänkte att jag måste ta mig till ett säkert ställe så jag knackade på hos min roomie Anna och fick sova där i natt, tack Annis!

Nu på morgonen ser jag att den lilla jäkeln som antagligen varit inlåst på mitt rum sen jag lämnade det fram till klockan 3 på natten har försökt att gnaga sig igenom min dörr...spån och skit överallt! Gaaah!

image181

Kommentarer
Postat av: sarara!

blä för möss!
sprang den ut ur rummet?

2008-05-31 @ 15:17:05
Postat av: ellen

fick se videon när de dödade mössen idag ,USCH !!

2008-05-31 @ 16:44:46
URL: http://sittstill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0