Mamiday

Idag är det morsdag, trevligt. Dagen började att jag hade en sovande Siri i min soffa eftersom det blev så sent fick hon slagga där :P Vi hade kollat på ESC kvällen innan och var så klart besvikna.
image144
Men det bästa var att jag faktiskt fick träffa min mamma och pappa. De körde hela vägen upp till Falköping bara för att hälsa på mig och lämna klänningarna och lite flyttkartonger. SNällt! Konstigt nog var det jag som fick presenter av mamma. En mascara som jag önskat mig och ett fint nagellack. Tack!

Men för att fira mamma lite gick vi och åt på en kinaresturang. Efterrätt och hela baletten. Så himla gott, älskar friterad banan med glass och sirap.

Och inte bara att mamma och pappa var på besök...det har även varit kanonfint väder hela dagen. Försökte komma ikapp med brännan lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0