Malmö

Ja efter en härlig valborg var det äntligen dags att åka neråt i vårt underbara land...Malmö var slutdestinationen!

Såg ut att bli en riktigt vacker dag när jag tittade ut genom fönstret, på med sommarskor och vårjacka. Men eftersom jag har en härlig bild av att vädret skulle hålla i sig, i alla fall på den timmen jag bytte om och packade det sista ,så fick jag skylla mig själv när jag till slut skulle gå ner till stationen och Falköpings underbara monzunregn hade anlänt. Great! Blöt som en katt blev jag och det var en fröjd att sitta på tåget.

Men som alltid så blir det mer sol ju längre söderut man kommer och i Malmö sken solen. Lovely!

Jag hade bestämt date med min underbara randygirl och sommarjobbspolare Malin. Det blev middag, efterrätt, snacks och tonvis med snack. Hon är sig lik den där Malin...och det eviga ämnet för oss är så klart den gamla goda tiden på central. Love it! Sen fick Malin även sova över vilken var väldans mysigt.
Vi kollade på en film med namnet Gloverfield, intressant, men eftersom min bror inte är så bra på att bränna kunde vi inte se hela, kalas.

Ha det bra så länge önskar en nöjd Malmöit


Kommentarer
Postat av: röd

puss på dig!

2008-05-04 @ 14:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0