Grillfest på plantis

 image169
Ännu en gång ger vi oss ut på äventyr i storstaden Falköping i västergötland. Underbart! Fest stod som vanligt på schemat och vi var en liten tapper skara. Kvällen till ära bar jag en klänning designad av fröken S.Lindberg! Den var lovely. Förfesten hade Toris varit duktig att fixa så vi tappade ungdomar hade någonstans att gå. Jag gillar djungelhuset och det var en massa mys där.

Nästan hela Nv3a var där + lite annat folk, gött att se. Sen drog det av till Plantis som bara var 100 meter bort, det är så vi vill ha det. Men på vägen dit hann man med massor. Jag och Jässie kissade med en igelkott, jag lekte lite på lekplatsen och fick dessutom upp mitt partyhumör så det var på topp.

Väl inne på plantis var det kanske lite tomt men som vanligt dröser folket in efter en tid och det är ju då man har som roligast. Åter en lyckad kväll med härligt folk! Kan det blir bättre?


Kommentarer
Postat av: sarara

bäst på fäst! IGEN!
kalaskväll med en kalaslovsi.

2008-05-31 @ 15:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0