Slutet på något vackert

Då var dagen kommit, dagen så RIG Falköping innehållande 89:or spelade sin allra sista seriematch någonsin tillsammans. Känns så himla tomt på något sätt. Aldrig mer! Vad ska man nu göra varje helg ( Sara och iof svar på den frågan) Men ändå, känns som om någon kommer att fattas. Ska man nu bara vara ledig på helgerna...som en normal tonåring? Konstigt!

Men tillbaka till matchen som vi faktiskt spelade idag och som vi faktiskt spelade jäkligt bra! Känns skönt att ändå få avsluta någerlunda bra och känna att man verkligen har gett allt! För mig gick matchen kanon och jag gjorde 4 serve ess...och om man tänker att jag har gjort två under hela säsongen så är ju det rätt amazing. Men det var Elverket som gick segrande ur denna kvartsfinal till slut med 3-1 i matcher.
Jag som verkligen hade sett fram emot att få åka buss i ytterligare 10 timmar upp och ner ifån den kunglig huvudstaden. Typiskt. Ja då lämnar vi över till 90:orna nästa år.

Men vi har ju fortfarande mycket kvar att göra vi 89...man kan ju säga att det är början på slutet. Nu jäklar!

Tack för en underbar säsong brudar!

image8

Kommentarer
Postat av: Cissi

taaaack själv, crazyluoi! :)

2008-03-26 @ 18:23:37
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Karin

Och nittiorna kommer klara sig galant, right ?!
haha, Tack själv Looovi :)

2008-03-26 @ 22:50:22
URL: http://karinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0