Skövde

Efter gårdagens bragd i ryggen var det så himla skönt att bara slå sig till ro och sova lite. Men eftersom man hade en snarkande mamma på rummet var det lättare sagt än gjort! Och inte nog med det så vaknade mina underbara föräldrar klockan 07.00...vem i hele friden går upp frivilligt då?

Klockan 08.45 var det dags för fröken Bergh att göra entré denna torsdag. Trött som bara den pallrade man sig upp för att möta dagen.
image2
Eftersom mina underbara päron var så snälla och körde mig, Elli och Ida till Skövde så slapp vi snåljåpar betala den hemska tågbiljetten på 41kr. Jackpot!

Dagen spenderades genom att gå in och ut i provrum, spana folk, äta gott och shoppa ännu mer kläder till sin redan fyllda garderob. Kanske dags att sortera ut lite. 

Vi kom hem på eftermiddagen och gjorde oss redo för träning, för det är ju just träning som vårt
lilla påsklov består av. Underbart :D Imorgon är det match igen och då jäklar åker Elverket på en propp  igen.                                                                                                          
                                                                                                                             
Nu blir det till att göra mat med Elli, Anna och Ida. Tack mamma för att du lämnade lite mat som vi kunde äta. Det är ju inte varja dag som man äter "riktig mat". Sen ikväll blir det filmmys :) Yummie mummie!

Sen skulle jag bara vilja tipsa på världens bästa blandning som består av torkad lök och jordnätter
Är för fankne som godis!


Kommentarer
Postat av: saraa

jag saknar dig

2008-03-20 @ 21:27:28
Postat av: Johanna

Vad roligt att du skaffat blogg Lovajs! Och FETT GRATTIS till vinsten igår, sjukt kul för er! :D För oss är väl säsongen slut snart, men då börjar vi ladda till SM istället ;) Jag saknar dig!!

2008-03-20 @ 22:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0