Rise up


Ja för er som är insatta så vet ni att vi förlorade kvartsfinal nr 3 igår. Kändes lite som om vi hade tappat kämparglöden som vi annars är så bortskämda med. Men vi ska fanken ta dem på måndag.
Bussresan hem igår var ett helsike, bahh, fast jag ändå typ sov halva vägen. kom i alla fall hem 00.30. Tog mig en välförtjänt sovmorgon.

Jag fattar inte riktigt vad mitt problem har varit den här veckan, mina drömmar har varit helt scary. I tisdags drömde jag att jag inte fick gå till frisören på balen och att jag inte hann göra något med mitt hår även om min vän Kajsa försökte hjälpa mig. I onsdags drömde jag att alla vi 89 tjejer skulle testa våra balklänningar men att Dave Behave sen gick runt och sa till alla hur extremt fula deras klänningar var. Och eftersom jag ska gå med David var han extra sur på mig för att min klänning var så ful. Sne i torsdags drömde jag att Sara Pee hade tryckt i sig i min klänning, sen vägrade hon sig att ta av den!!! Bitch Pee!!!
Är det bara jag som börjar få aningar om att balen kommer gå rätt åt pipsvängen!?!

Men det är ju inte bara det, inatt drömde jag att min kompis Helena gifte sig med Simp the Pimp. Vilken jäkla par.
Sen var man ju även hemma hos Helena som hade byggt om huset till typ ett jäkla slott. Jag var även och besökte min gamla skola och min musiklärare. Jag hann också med att simma med Siri och några 89 killar i en bassäng.

Ibalnd kan man ju undra var man får alla drömmar ifrån, just eftersom alla min adrömmar är helt knäppa!
Innebär det att jag också är knäpp...tror fanken det!
Men om jag ska vara ärlig, har jag ju faktiskt hört ännu värre drömmar av mina kära vänner. Ida drömmer ju om att få göra styrketesterna naken...pervo!

Idag blir det i alla fall chill. Min första helt LEDIGA dag på påsklovet. Imorgon är det träning igen.


image5
16.25 Man kan ju lungt säga att den här lediga dagen som jag skulle ha tog en snabb vändning till en mycket intressant dag. Jag, Sara, Anna och Elin blev utbjudna till att fira påskafton hos Leo och Elisabeth. ELisabeth är Sara och Annas lärare och jag vet inte riktig hur jag och Elin överhuvudtaget kom med. Det var en väldigt intressant påskmiddag, men även väldigt rolig. Eftersom hälften vid bordet var Spaniorer eller Cubaner så har jag fått min beskärda del av spanska så det räcker och bli över för idag : )


Kommentarer
Postat av: motherfuck

haha, vad knasig du är lovi, haha! jag tror att balen kommer gå sååå bra, om sara pee slutar gå och sno våra klänningar och dave slutar vara så elak! ;D
maha puss på dig motherfuck.

2008-03-22 @ 15:06:29
Postat av: Karin

Du och dina drömmar Lovi... men det gå nog bra ska du se :P haha
Njut av ledigheten nu, det gör jag! Så är vi grymma på måndag :D

2008-03-22 @ 16:33:25
URL: http://karinen.blogg.se
Postat av: elin

Fina kort! det ser ju faktiskt inte ens ut som om jag fryser... :O

2008-03-22 @ 17:23:57
URL: http://eluz.blogg.se
Postat av: idaHOE

haha ja för vad e väl en ugly balklänning mot knäböj spritt språngande naken? *ryser* :D:D

2008-03-22 @ 18:39:22
Postat av: Luoi

haha nä det rä fan inte illa ;)
vill gänra göra en firvänding naken också idaHoe

2008-03-22 @ 19:25:30
Postat av: sara

vad kan jag säga...om nu din klänning är så fin så kanske jag tar den o vägrar ta av mig den. Finns liksom inget du kan göra:)

2008-03-22 @ 19:55:09
Postat av: Kajsa

Haha var det jag som försökte hjälpa dig? det kan inte ha gått bra, du vet ju hur kass jag är på sånt HAHA! Saknar dig gumms, måste ses snart och ses massor sen när du kommer hem igen!

2008-05-17 @ 14:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0