Oyeah!

Tro det eller ej, men det här är dagen då RIG-FALKÖPING vann sin första kvartsfinalmatch någonsin.
Vi är historia brudar!
Och det var ju inte emot vilket lag som helst utan emot självaste Elverket (tabell tvåan)

Jag skulle vilja bara säga några väl valda ord till mitt underbara RIG-lag.
Ni är fanken de bästa, det är så jäkla kul att va på plan med er och det är skönt
att vi får spela ännu en match på hemma plan!!!

Det är inte ofta man spelar sådana matcher! Det bara spritter i kroppen i mig. Underbart!

Men något av det bästa var ju att mamma och pappa var här idag och fick se matchen, de sa att det var värt att åka 40 mil för att få se oss! Tack för att ni kom!

Imorgon bär det av till Skövde med Mamma, Pappa, Elli och Ida. Shopping!!!


Kommentarer
Postat av: Victor

Grattis lollo !! jag har med blogg nu för tiden !!! du ser länk här ju ;)
Hoppas att "lovet" har varit bra.

2008-03-20 @ 18:33:39
URL: http://victooooor.blogg.se
Postat av: Victor

Grattis lollo !! jag har med blogg nu för tiden !!! du ser länk här ju ;)
Hoppas att "lovet" har varit bra.

2008-03-20 @ 18:33:59
URL: http://victooooor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0