Mingel

Äntligen...nu börjar planeringen! Party party!
Jag och Sara gick till Skoog för att planera lite. Men kom vi egentligen fram till någonting?
I alla fall så fick jag skåda en hamster med självmordstankar. Fakir trillade ner genom en springa på Cissi skirvbord och föll hela långa vägen ner till marken...vad i jämförelse skulle vara minst fyra våningar. Men tack Gud för han överlevde! ( Asså förlåt Cissi om du blir ledsen att jag kallar honom Fakir, om du vill så kan jag ju säga Salem)

Idag på träningen fick vi reda på att ett Norsk lag gäran vill komma hit och möta oss som träning inför deras slutspel. Så himla kul att de hört talas om oss och att de vill möta just oss! Roligt roligt. Vi ska allt se till att ge dem en match.

För den som har undkommit faktan att det igår var våffeldagen, så vill jag bara säga shame on you! Elli hade varit duktig och gjort smet och allt så det vara bara att börja "våffla" för glatta livet. Våfflor är jäkligt underskattat och borde egentligen ätas minst en gång i veckan, enligt mig i alla fall!

Igår var även den dagen då Saras språkproblem fortsatte. Vart ska det här sluta?
Fajk och Förbereddd...Sara skärpning!



Kommentarer
Postat av: motherfuck

men lovi!! haha
tror du att jag kan hjälpa vad som kommer från min mun? nanana.

2008-03-26 @ 22:33:17
Postat av: Cissi

hahha, det kommer bli grrrrreat!! hihi, tur att vi är taggade iaf..;) men du, bara för att det är DU, så får du säga Fakir (men om du säger ngt annat kan ud väl skaffa en egen?)

puss!

2008-03-28 @ 15:14:20
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0