Island in the stream

Idag är det fredag...äntligen!
Hade bara en lektion idag, lyxigt värre, men tur det för jag var så himla trött idag hade nog inte orkat mer!
Sen fram tills träningen blev det Donkey Kong med Dave och jag vill ju inte skryta men vi börjar bli rigkit grymma nu...82% är inte fy skam. Jag har blivit en DK tönt nu och min mamma tyckte att det var väldigt fjortis. Jag råkade  till och med säga fel vid mellis idag och bytte ut ett ord och sa istället DK-mynt. Kanske ska ta det som ett allvarligt tecken.

Ikväll blev en lugn hemmakväll med härlig Let's dance final med Elli och Emma! Tina is the shit!
Elli och jag hade köpt chibbe och glass, men det hann aldrig bli någon glass. Men bara chibbe passade mig bra!

Men egentligen så längtar jag ju tills imorgon, för då är det Paaaaaaaaaaaarty!
Är så himla taggad, jag och Elli hoppade precis runt och testade olika outfitts. Det måste ju kännas helt rätt annars går det ju inte. Äntligen hitta jag min. Kul att man kan bli glad för något sånt litet.

image12

Kommentarer
Postat av: rödis

PARTY ALL NIGHT!!!

2008-03-29 @ 11:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0