Donkey Kong

Ja, då var det åter en dag med träning och underbar volleyboll! Imorgon är det den 4:e kvartsfinalen mellan RIG och Elverket. Ska bli mycket spännande. För er som inte har koll 16.00 i Frejahallen.

Dagen i övrigt har bestått av en jäkla massa Donkey Kong spelande på Davids Nintendo.
Hämtade Dave nere vid tåget idag eftersom den jäkla lyckosten har fått ha ett "riktigt" påsklov och har varit hemma i Södertälje. Gaah! Sen lagade vi mat.....och sen Donkey Kong! Oyeah!
Vi var ju totalt över grymma idag och klarade alla banorna och till och med sista bossen ( kanske lite mer Davids förtjänst) Sen blev det pizza och sen ännu mer Donkey Kong, vi måste ju höja vårt procenttal lite!

Sen som en ängel ifrån himlen kom min underbara Sara in : ) Den lille tönten kunde inte vänta längre tills att få komma till Falköping så hon hade tagit ett tåg en dag tidigare...gissa om jag blev förvånad. Sara har ju varit i London över lovet och hade den där lilla extra glimten av kontinental erfarenhet i blicken. Hon hade dess utom klippt sig supersnyggt och var solbrun och fin!
image7
Kvällen fortsattes med den underbara filmen Den Nakna Pistolen III med Dave. Sen gick jag upp till Sara för att kolla på alla hennes skor som hon köpt i London, Sara hade sparat på pengarna och bara köpt 7 par. Det är för jäkligt Sara! Men hon hade varit så himla gullig och köpt en present till mig, väldens finaste lilla väska ( som btw. är helt perfekt för party ) Tack blev jätteglad. Har saknat dig Gumman!




Kommentarer
Postat av: saraa

du kommer vara glad att jag köpt så många så du kan låna :) haha puss på dig!

2008-03-24 @ 10:30:14
Postat av: anonym blogginfiltratör

David vs. Donkey Kong...Dött lopp
Båda är lika primitiva :)

2008-03-24 @ 11:04:32
Postat av: Julia

mycket fin väska! PUSS

2008-03-24 @ 11:21:21
URL: http://juliettte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0