TogaParty

Eftersom bloggen har varit ur funktion sen förra tisdagen så kommer lite uppdateringar...hmm och vad är det som kan ha hänt? Inte vet jag....kanske bara att man för fan tagit studenten. Men vi tar det ifrån där vi slutade.

Jo förra tisdagen då. Dagen gick åt lite mysiga studentfikor.Yummie. Men det roliga den dagen var ju egentligen på kvällen...det var dags för det efterlängtade togapartyt. Hade tänkt och planerat hur man skulle få det jäkla lakanet att hållas uppe en hel kväll med dans och party. Den slutliga lösningen blev att man fick sy in sig men hjälp av lite handarbete och nål&tråd. Wunderbart!

Förfesten var hos Rebecka. Tror aldrig att jag gillat min klass mer än denna kväll fan vad goa ni är. Blev sorligt när man kom att tänka på att det snart skulle ta slut bara. Bäst för kvällen var Rebecka papparatziPappa Jan som fotades oss i smyg både från balkongen och ifrån buskarna, fast det var nog David som uppskattade det mest :P

Sen drog det återigen ner till plantis där man nu förtiden är stammis. Där mötte man då upp lite mysigt folk. Var en jäkla rolig kväll med många känslor och mycket kul.

Lisa och Calle påväg till förfestLajsen & Jagvi hittade inte till förfesten så vi vilade lite och tänkte ordentligtchips?Jag & LajsenJässie & StinisBusCalle :)Fredrik posar liteDaveBeahve och värden för kvällenOski äter kycklingDave Becka och MimmeJag hade ju ingen krans med mig så lisa gjorde en til mig. YeahSå fucking cute <3Vad calle gör med sina händer vill vi nog inte rigkit veta :SEmma & SandraJag Dave och CalleStinins & Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0