Sweet

Äntligen, äntligen, äntligen har jag kommit igång med gymmet igen. Känns så jäkla gött att göra lite djupa knäböj och frivända lite, det var ju ett tag sen. Dock hade min enorma muskelkapacitet minskat, typiskt. Men det kändes i alla fall skönt att komma igång igen.

Idag har jag suttit mestadels av tiden på en teorilektion. Jaså hon ska snart ta körkort tänker ni, men ack så fel ni har. Självaste lektionen var bara för att jag ska få ett intyg att får börja övingsköra. Great. Men nu är jag i alla fall igång och det är ju bra. Har ju faktiskt viktigare saker för mig!Fina Stina!

Dagens bästa blev att det äntligen är bestämt att Fina Stina ska komma ner till mig i sommar. Fy tusan vad kul vi ska ha :) 5 av 5 toaster på den.

Kommentarer
Postat av: saraa

jag vill ocks kommma :D saknar malmö och snurrtornet!

2008-06-15 @ 22:34:45
URL: http://mymoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0