Sheffield 29

Då var det dags för lite blogg igen. Har hänt en hel del den sista tiden som jag inte riktigt har skrivit om.  På självaste studentdagen berättade Kalle att jag om jag kunde lov fick följa med damlandslaget till England i sommar. Men eftersom jag inte visste hur det skulle bli med mitt sommarjobb var jag inte säker på om det skulle gå. Men nu är det klart. Fröken Bergh kommer den 29/6 åka till Sheffield och blir borta i en hel vecka. Underbart! Ska bli så himla roligt, bara att jag inte har ju tränat boll sen innan studenten. Men imorgon blir det ett bollpass med Svedala och tur är väl det.

Idag var mamma och jag på gymmet igen. Känner ju att jag måste komma iform nu efter en liten svacka i min fysik. Efter det blev det lite älskat Ikea, denna affär som gör att det kliar i fingrarna på en. Lovely! Sen hem igen och äta lilla goda pannkakor.

Sen till kvällen höjdpunkt...efter tre dagars träning...skulle jag hitta dragläget? Och för att göra min pappa riktigt stolt fann jag dragläget både mjuk och fint många gånger (dessutom inga motorstopp) Känns som om jag börjar få kläm på det hela. Men ack så är ändå körkortet så långt borta.

Kommentarer
Postat av: ellen

äh, you can do it! :D

2008-06-18 @ 05:11:41
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: karin

Hallååå du :D

Saknar dig redan ska du veta, tomt här i Falköping utan er :) Och grattis till platsen till England, såå jäääkla roligt ;D;D

PUSS!

2008-06-18 @ 12:10:58
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: tora

oj så kul med england :)

heja med körkortet, det kommer gå som en dans!

2008-06-18 @ 20:01:41
URL: http://toramaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0