Sammanfattning

Åhhh vad gött, det är torsdag och min långa arbetsveka är slut. Har slitit som ett djur och jag är trött. Jag har varit duktig och gymmat och hållt igång även om jag har jobbat och nu har jag äntligen fått mitt sommarschema ifrån Sollentuna. Igår blev det konditionsträning och idag blev det hopp/power. Underbart.

Nu börjar det dra ihop sig till England och det ska bli så himla roligt. Har äntligen börjat få lite information så nu har jag lite mer koll. Vi ska träna två ggr om dagen, men bara en om det blir match. Ska ha två offeciella landskamper, lovley. Lilla Elin ska ju också med så vi ska ha sällskap till Kastrup :)

Imorgon blir det då min första slappedag denna veckan. Ska börja att gymma på morgonen med Mami, sen blir det att åka in till stan och mysa. På kvällen ska jag äntligen, äntligen, äntligen se Sex & the City filmen och jag ska inte se det med vem som helt utan med Malin :D Malin jobbar ju också på mitt jobb...vi är värda lite bio!

Kommentarer
Postat av: saraa

du kommer älska filmen! puss på dig, saknar dig!

2008-06-26 @ 22:57:58
URL: http://mymoon.blogg.se/
Postat av: ellen

lycka till i england! break some legs! ^^

2008-06-27 @ 12:42:27
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0