Midsommar

Igår var det midsommar, mysigt värre. Började med att man kom hem till en Fanny som redan var i full gång med att baka ännu en tårta till efterrätten. Hon är då alldeles enaståede denna madame! Gustav var också där och efter att Hanna joinat bar det av till Löven. Det blev direkt ett massa skrubbande och kokande av potatisar.

Folk trillade in och det blev en väldigt trevlig kväll. Kul att träffa folk som man inte sett på evigheter. Det är väl egentligen det som är de bästa med att komma ner till Skåne igen, + familjen såklart :D Middagen kanske inte blev så uppskattat eller i alla fall inte så uppäten som jag och Fancy hade velat men efterrätten gick åt som smör. Lovely. Fanny&Gustavs vitchokladkladdkaka var nog den godaste jag smakat på ett bra tag. Det var en rolig kväll som slutade med PappaTaxi hem till Limhamn igen, gött!

Men någonstans långt där inne fanns det ju fler personer som jag egentligen också hade velat fira mitt midsommar med. Åh vad jag saknar mina FKP boys/girl, lite think pink hade inte heller suttit fel. Pratade lite med Idahoe idag så då blev man lite gladare igen <3 Saknar er!

   Jag Dave och Calle

Imorgon börjar mitt sommarjobb, ska faktiskt bli riktigt kul. Ska jobba i ett storkök som gör mat till äldrevården. Det bästa är att jag ska få jobba med min underbara Malin :D Hon ska vara min handledare imorgon och lära mig allt hon kan. Nu är det dags för Lovisa Bergh att tjäna lite pengar...det är väl på tiden? Dock ska jag jobba mellan 9-18, lär ju vara helt slutkörd efter det passet. Gaah. Adios Amigos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

go mattanten :D



(saknar dig med, men snart ses vi varje dag igen)

lycka på de.

2008-06-22 @ 00:41:24
URL: http://mymoon.blogg.se/
Postat av: karin

Saknar dig din lilla lurk :)

Men snart är det säsong igen, då ses vi hoppas jag :D och så är det kanske nån beach också ? ;)

Pussa!

2008-06-23 @ 22:09:07
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Cissi

pusspusspusspuss! SÅ saknad.

2008-06-26 @ 16:37:54
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0