Laddad

Ja just nu känns det som om jag bara går och laddar och väntar på allt. Saker som ska hända ikväll (sex & the city med Malin), om några dagar (England) och om några månader (Sollentuna). Allt ska bli så himla kul. Men vi tar en sak i taget, man måste ju faktiskt leva i nuet.

Idag blev det uppstigning till Mammas ljuva stämma, sen stack vi till gymmet. Gött att vara där lite tidigare så man slipper alla biffar som står och speglar sina slappa muskler i spegeln. Idag var det styrkepass B som gällde, var helt okej och faktiskt inte allt för jobbigt. Det bästa var att det blev lite bastning efteråt. Lovely! Imorgon blir det power/hopp igen.

Men som jag redan skrivit är det äntligen Sex & The City filmen som ska ses ikväll. Har väldigt stor förväntningar, tack vare att Sara säger att den är SÅ bra. Malin ska hämta mig 20.30 så jag ska nog gå och göra mig klar för kvällens lilla äventyr. Adios Amigos

00.17
Då var man tillbaka. Vad tyckte jag om filmen då? Jag kan ju inte mer än att säga att fy fan vad bra den var. Sara hade helt rätt (tur för henne så att säga) 5 av 5 toasters! Kanonkul! Känns som om de tar upp allt inom relationer och det är något som berör alla. För alla har ju varit med om något. Sara har lovat mig att köpa Dvd:n...(eller)...så vi kan kolla på den anytime. Vill även tacka min chafför och biofriend Malin för en underbar kväll och lycka tilli köket imorgon <3

Kommentarer
Postat av: saraaaa

you and me and SATC! 5 av 5 toasters! <3

2008-06-28 @ 00:40:11
URL: http://mymoon.blogg.se/
Postat av: Johanna

såg den också igår, såå bra! och vet du vad jag har köpt idag? heela boxen! så nu har vi och göra när vi har lediga dagar i sollentuna :)

2008-06-28 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0