KillBill

Idag har varit en rätt chill dag. Har fortsatt att packa upp mina lådor som aldrig tar slut. Hur mycker saker har jag egentligen. Jag som tyckte att jag hade varit duktig och slängt allt som min nostalgi egentligen skulle sätta stopp för. Ändå drar jag fram vykort och papper som jag aldrig kommer ha användning av. Hmm?

Dagen slutade i alla fall att man tog 141 till Svedala, världens mittpunkt. Benen tog mig till palats Lövgrens. Det tar alltid sin lilla tid att hitta dit, men ändå lyckas jag alltid ta mig igenom sockerbrukets kluriga vägar. Niclas och jag hade en seriös kväll med undarabara Kill Bill I & II. Lovely. Sen lite chips och saltapinnar på det.

När det väl var dags att styra kosan emot Malmö igen träffade man tre roliga figurer som man inte sett på en eveighet på stationen. Simon, Sebbe & Falamannen gör mig alltid lika glad. Bra slut på en bra kväll. Adios




Ni är redan saknade bitches

Kommentarer
Postat av: Cissi

DU är redan saknad, men vi kan väl göra det här året minst lika bra som de senaste tre? :)

<3<3<3

2008-06-13 @ 19:53:18
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0