Hard Work Work


Gaaaah, sommarjobbet har börjat och jag hinner verkligen inte med. Har ju gått och blivit mattant och det är faktiskt riktigt roligt, men klurigt. Har haft en himla tur att jobba med Malin nu i två dagar i rad. Men imorgon blir det ingen Malin, vad ska jag ta mig till?

Det har varit två jobbiga dagar tillsammans 16½ timmars jobb. Har lagat mat, diskat, borstat och torkat. Allt möjligt, stressigt är det också. Men som sagt så är det faktiskt väldigt kul och personalen är ju underbar. Dessutom passar lite kosing pefekt i Fröken Berghs ficka.

Imorgon ska Mami och jag till Mobila och Jyska lite, alltid trevligt. Mami hade desstuom varit snäll och käpt den klännigen som jag hade tittat på i veckan. Vilken fin överraskining. Har även fortsatt med min övningskörning med Pappa, det går frammåt i alla fall :)

Nej kanske dags att tänka på bingen eftersom jag börjar 7.00 imorgon jippie!

Längtar till England!
Adios

(Kollade lite bilder idag och så här såg man ut för tre år sen. Ettan var rolig och jag saknar FKP.)

Kommentarer
Postat av: elin

hej lovan!

hur är läget?

kul att jobba? tänkte bara kolla om du ville åka tillsammans med mig till köpenhamn,antar att vi skulle ta oss dit själva..vore skönt med lite sällskap:)

ha det bra! puss o kram ellen

2008-06-23 @ 23:01:44
URL: http://ellenbollen.webblogg.se/
Postat av: ellen

jag saknar lite att dissa david för komma och våldgästa dig en våning ovanför. ^^

2008-06-24 @ 21:27:52
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0