Dragläge?


Idag var dagen då Lovisa Bergh satte sig i vänstersätet fram i en bil...förarsätet för er som inte förstår. Ja, jag vet att ni tänker att det är väl ändå väldigt sent att inte ha börjat övningsköra vid den underbara åldern 19. Men jag har rent ut sagt haft bättre saker för mig.

Jag kan ju bara säga att det inte är så lätt som det ser ut. För genast en större respekt för mina vänner som tog körkort för lääääänge sen (tom dig Sara) Grattis till er. För att hitta dragläge, frikoppla och växla var inte det lättaste. Men ge mig en gång till så kommer jag vara kung på det. Körkort here I come!

Adios Amigo
Vet iof. inte om tjejen till höger kan hitta dragläget...men det är i alla fall drag i henne, och det är det som räknas för mig!

Kommentarer
Postat av: körkorts kungen!

HAHA jag hejar på dig! alltid.

2008-06-15 @ 23:45:22
URL: http://mymoon.blogg.se/
Postat av: Cissi

ja jösses. jag är bara så rädd, för jag har inte kontroll? haha. :P LYCKA TILL DARLO!

2008-06-16 @ 10:42:22
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0