Avslutningsfika

Vaknade upp och kände att hela dagen skulle vara fullspäckad med saker att göra. Den började med att vi tog oss hem till vår mentor Pia där hon bjöd på fika. Det blev lite blåbärspaj och rabarberpaj, yummie. Fick en sån himla sommarkänsla så det bara spratt i benen.



Men jag, Lisa och Emma kunde tyvärr inte stanna så länge för vi var tvungna att ta oss ut till vägen där Marre K skulle hämta oss. Punkt nummer 2 på dagordningen var en middag ute hos vår tränare Kalle. Det blev en god pastasallad och lite glass på det till efterrätt.



Måste ju konstatera att Kalle placering av sitt hus gör att han blir lite halvbonne. Men det var ett väldigt fint hus får jag säga. Lovely! Sen var det dags att åka tillbaka till Falköping. SKoogan och jag droppade av på Ö&B (vår nya favorit affär) där vi åter igen shoppade loss på student prylar. Men blir ju helt lyrisk! Jag bara längtar tills jag får börja hänga alla saker på alla, hoppas bara att man får någonting själv. Hade ju varit förarjligt att stå där med sitt lilla förkläde och itne få någonting. Attan!

Ikväll är det toga och jag är taggad till tusen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

åh, HELBONNE, kan man ju också säga. LOVISA MIN LILLA SPÄTTA! VI TAR STUDENTEN IMORN!!!

2008-06-04 @ 19:11:06
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0