Malin in the city

Gaah äntligen internet!!! Det pågår lite ombyggnad här i huset så tyvärr så har min kommunikation med omvärlden skadats. Fast jag klarar mig rätt bra utan dator känner jag, man får ju så himla mycket mer gjort och det är skönt. Men det är ju aldrig  fel med lite msn och hotmail ibland. Så ikväll blir en "komma ikapp" kväll. Måste ju även hålla kolla på alla galna 90:or på gymansiet som lägger upp blider på bdb stup i kvarten.

Det var ju som sagt ett tag sen sist och såklart har det ju hänt en massa. Förra veckan fick jag ett härligt besök av Malin RandyGirl Eriksson som hade bestämt sig för att styra kosan upp till Stockholm. Dock fastnade hon på Kastrup i 8h på grund av snökaoset. Tyckte synd om henne när hon ringde för fjärde gången och berättade att flyget var försenat. En hel dag försvann och det var piss. Men jag tyckte att vi tog igen det rätt bra.

Det blev en dag inne i stan med lite mysig julskytning och allmänt spannande. Med vad än Malin hitta så sa hon bara "Det finns i Malmö också, så jag kan lika bra köpa det hemma" så det blev inte så mycket shoppat. typiskt! Vi hann även med ett besök på naturhistoriska riksmuseét, vilket också var helt okej. Alltid kul me  dlite kultur, det dosen får man ju inte fylld allt för ofta.

Dag två spenderade vi i en varm hall och för en gång skull var det inte volleyboll som var huvudattraktionen utan simmning. Jag Lovisa Bergh följde med till SM i simning. Det var en upplevelse. Jag såg Therese Alshammar och det var coolt. Sen hejade vi ju fram Malins simmarkompisar som var med på lagkappen. Det var faktiskt riktigt roligt! Massa kroppar som man sa mums till (Malin lockade mig med det).

Det vari alla fall kul att ha dig här min nässprays nerdrogade vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0