Jul, mellandag och nyår

Då var julafton över och det var lika mysigt som förra året. Fick många fina klappar och äntligen fick jag min efterlängtade Twilight. Kan inte vänta med att börja läsa den ska, bara bli klar med fysiken...sen har jag så mycket tid till annat så jag kommer kunna läsa från morgon till kväll.

Var inne i stan idag med Kajsa och kollade in rean. Blev mest kollande eftersom man inte kunde komma in i affärerna, folk i massor. Köerna var tio meter långa och värmen var olidlig.

Träffade på Julia i stan och det var kul att se henne. Men vi ses ju snart igen på GP. Lovely...för nu börjar det närma sig. Är taggad till max på de där dagarna i Katrineholm. Hoppas att våra tröjor kommit tills dess så vi kan glida runt och vara extra snygga.

Snart bär det upp till Sollentuna igen och då är det nyår, äntligen på det också. Då blir det party i Vampire Style...eller vad säger du Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0